نوشته شده توسط : ایراندخت

همه ما از تکنولوژی لذت می بریم در حالی که می دانیم تکنولوژی زندگی ما را نابود کرده است و کاملا ضد زندگی اجتماعی است . با این حال ما نمی توانیم هیچ کاری برای متوقف کردن آن انجام بدهیم. کم شدن فعالیت بدنی , عدم مکالمه واقعی , عدم زندگی واقعی حاصل اعتیاد ما به فناوری هایی است که که نه تنها لازم نیست بلکه به ما آسیب هم می رسانند. شما چه فکر می کنید ؟ اجازه دهید یک لیست ۱۰ تایی را بررسی کنیم .

۱) کتاب خوان

واقعا مشخص نیست که چرا برخی از مردم ترجیح می دهند کتاب را به صورت الکترونیکی بخوانند. در حال حاضر مردم در سراسر دنیا بیشتر ترجیح می دهند به جای نسخه کاغذی کتاب ، نسخه الکتریکی آن را از فروشگاه هایی چون آمازون دریافت کنند.

۲) اینترنت بی سیم

من در عصر حجر زندگی نمی کنم , من عاشق فناوری هستم و از آن استفاده می کنم . اما اینترنت بی سیم اعتیاد به اینترنت را خیلی زیاد می کند. در حال حاضر اینترنت در رختخواب، در تعطیلات در کنار ساحل دریا و حتی در توالت همراه ماست !

 

3) بازی های ویدیویی

من مطمئن هستم بسیاری از بچه ها بازی های ویدیویی می کنند من هم یکی از آنها بودم. اما بدیهی است، که این خیلی برای فرزندان ما خوب نیست. آنها با نشستن در مقابل یک صفحه نمایش و کشتن یکدیگر بازی در خارج، در برف، یا بالا رفتن از درختان را عملا فراموش کرده اند.

4) تبلت

کارش از بین بردن زندگی ما نیست ، اما زندگی را از ما می گیرد … این چیزی است حتی کوچکتر از یک لپ تاپ که واقعا به اندازه کافی بد و طول عمر باطری آن نیز بالاتر است، بنابراین در همه جا همراه ماست و در نتیجه فیس بوک و توییتر هم هستند ! ایا وقتی که با دوست خود صحبت کنید و یک تبلت در دست شما باشد باز هم تمرکز صحبت کردن دارید ؟

5) تلویزیون کابلی

نگاهش همیشه رو به تلویزیون است و این باعث تنبلی ، چربی اضافی و قطع ارتباط با دنیای واقعی است. تماشای همه چیز در تلویزیون جای بیرون رفتن و تفریح را گرفته است.

6) کنترل از راه دور

ایده تلویزیون فوق العاده است! این چیزی است که ما از این اختراع که زندگی ما را ویران کرده است ساخته ایم. در حال حاضر ما حتی لازم نیست برای تغییر کانال از جای خود حرکت کنیم و همین موضوع برای چراغ ها،درب گاراژ و غیره نیز صادق است. آخرین کنترل که خواهد آمد همه را در یکی خواهد داشت و ما دیگر نیاز به هیج حرکتی نداریم. من تعجب نمی کنم اگر روزی بیایید.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

زمین شوی سوییپ اند. ماپ Sweep n Mop
قیمت: 54000 تومان


یکی از بهترین و تمیز ترین روش های تمیز کردن استفاده از سویپ اند موپ می باشد. پایان تمام شلوغ کاری ها و شلخته گی در نظافت منازل فرارسیده است.
تی اسفنجی سوییپ اند ماپ یک وسیله شستشویی انقلابی است که روش تمیز کردن منزلتان را تغییر خواهد داد. این کفشوی همه کاره هم جارو می کند و هم می شوید و این در حالی است که می تواند دو برابر کثیفی را فقط در نصف زمان تمیز کند!


زمین شوی سوییپ اند. ماپ Sweep n Mopکافی است سوییپ اند ماپ را مرطوب کرده و بعد روی سطح بکشید
سوییپ اند ماپ با استفاده از شیارهای مخصوص هر سطحی را هم جارو می کند، هم می شوید، هم خیس می کند و هم خشک می کند
سوییپ اند ماپ با عملکردی متفاوت ، ظرف چند ثانیه مثل آهنربا ، هر مایع و کثیفی را به خود جذب کرده ، بدون ریختن حتی یک قطره، همه جا را تمیز می کند.
تمیز کردن سویپ اند ماپ بسیار آسان است. کافی است سویپ اند ماپ را زیر آب قرار دهید تا تمام کثافات و مو و چرک از آن جدا شده و آماده استفاده مجدد شود.
برخلاف دیگر محصولات مشابه سویپ اند ماپ آب را مثل آهن ربا جذب کرده و بدون آنکه قطره ای بچکد


برخی از ویژگیها
1) همه کاره هم جارو می کند و هم می شوید  
2) کافی است سوییپ اند ماپ را مرطوب کرده و بعد روی سطح بکشید  
3) سوییپ اند ماپ با استفاده از شیارهای مخصوص هر سطحی را هم جارو می کند،  
4) هم می شوید، هم خیس می کند و هم خشک می کند  
5) ظرف چند ثانیه مثل آهنربا ، هر مایع و کثیفی را به خود جذب کرده

برای سفارش زمین شوی سوییپ اند. ماپ Sweep n Mop اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

قرص نچرال ولتز - NATURAL WEALTH
قیمت: 199000 تومان

 

قرص نچرال ولث ساخت کشور آمریکا - با قرص افزایش قد نچرال ولت به اندازه دلخواه خود برسید. قرص افزایش قد نچرال ولت جهت بلندتر شدن قد و افزایش تراکم استخوانی و ترشح هورمونها جهت افزایش قد از 15 تا 35 سال می باشد . ترکیبات : سلولز (با منشاء گیاهی)، Croscarmellose ، تیتانیم دی اکسید، پوشش سلولزی، منیزیم بدست آمده از گیاهان - چه رابطه ای میان این قرص ها و افزایش قد است ؟ افزایش قد بدن در حقیقت بخشی از روند رشد استخوان هاست . استخوان برای رشد نیاز مبرم به عناصر مثل کلسیم ، منیزیم ، و چند عنصر دیگه دارد که کمبود این عنصرها موجب توقف رشد و حتی پوکی استخوان می شود . کلسیم و منیزم به همراه هم در بدن واکنش می دهند و منیزیم به جذب کلسیم در استخوان کمک می کند. ماده روی که در این محصول وجود دارد باعث فشرده تر و سفت تر شدن بافت استخوان می شود. روی همچنین ایمنی بدن را افزایش می دهد و کلسیم نیز عملکرد قلب، کلیه، تنفس را طبیعی کرده و باعث انعقاد خون می شود.
عمل جراحی برای افزایش قد علاوه بر هزینه های بالا بسیار خطرناک است و حتی ممکن است موجب فلج شدن فرد شود ولی مصرف نچرال ولت موجب افزایش قد و در سنین بالاتر موجب جلوگیری از پوکی استخوان می گردد. عملکرد محصول : این قرص ها باعث استحکام استخوان، بهبود ماهیچه، ترمیم زخم، کمک به سیستم عصبی،‌ تنظیم فشار خون و تولید انرژی می شود. قرص های نچرال ولت دارای کلسیم هستند که مهمترین و اولین ماده برای قوی کردن استخوان ها و افزایش قد است. همچنین بدن از کلسیم برای کمک به انقباض ماهیچه ها و بهبود سیستم عصبی و نخاعی استفاده می کند که این کلسیم را از استخوان دریافت می کند. کلسیم و منیزیم نقش اساسی را در ساختار مواد معدنی استخوان ایفا می کنند. روی نیز برای تقسیم شدن و رشد سلول ها ضروری است. افزایش قد واقعی با قرص اصل آمریکایی نچرال ولت ...
قرص نچرال ولتز - NATURAL WEALTH
برخی از ویژگیها
1) ساخت کشور آمریکا  
2) جلوگیری از پوکی استخوان  
3) کلسیم -منیزیم زینک و سایر فراورده ها  
4) بهترین قرص شناخته شده در جهان بدون عوارض  
5) قرص 100 تایی

برای سفارش قرص نچرال ولتز - NATURAL WEALTH اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

فشارخون مچی دیجیتال همراه با تب سنج
قیمت: 60000 تومان


فقط کافیست 1 دقیقه از وقت گرانبهای خود را جهت مطالعه این چند سطر گذاشته و به جنگ بیماری و مرگ بروید.آیا تا به حال به صدای قلب خود فکر کرده اید .آیا صدای آن را شنیده اید .بله وقت آن است که با قلبتان آشتی کنید هنوز برای توقف زود است.تا به امروز همه ما بارها و بارها شاهد مرگ دوستان و عزیزانمان بر اثر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و در نهایت سکته قلبی بوده ایم و اکثر این عزیزان حتی از بیماری خود آگاه نبوده اند .کنترل بسیار ساده میتواند جلوی همه این مرگ و میرها را بگیریددستگاه فشار خون دیجیتال آلمانی مدل بیورر BC08 یکی از موارد تشخیص بسیاری از بیماریها علی الخصوص بیماریهای قلبی و عروقی و ....کنترل فشار خون افراد میباشد.عملی که هر بیماری به محض ورود به کلینیک و یا بخش اوژانس بیمارستان با این روش مورد ارزیابی قرار میگیرد


فشارخون مچی دیجیتال همراه با تب سنجالبته کنترل فشار خون در منزل در گذشته امری بود تخصصی و غیر ممکن که به جهت حساسیت و مهم بودن حتما باید توسط پرسنل آموزش دیده انجام می شد اما با پیشرفت وسریع علم متخصصان که عقیده بر امر پیشگیری قبل از درمان دارند برای این معضل اساسی یعنی کنترل روزانه و بعضا چندین بار در روزکه سبب بستری افراد در بیمارستان میشد دستگاه فشارخون از نوع دیجیتال را اختراع کردند و هرروز برروی دقت و سرعت و سادگی آن کار کردند تا امروز ما بتوانیم براحتی و سریع بدون خطا در کمتر از 1 دقیقه فشار خون خود را کنترل نمائیم .ماه حصل این زحمات امروز در بهترین و ساده ترین و در عین حال مدرترین دستگاه فشار خون یعنی مدل بیورر ساخت آلمان -مدل آل پی کادو ساخت ژاپن -مدل لایکا ساخت ایتالیا و مدل رزماکس ساخت کشور کانادا توسط شرکت ساتکو جهت ارائه به شما دوستان عزیز قرار گرفته است.موارد ضروری1-بیورر بی سی 08 ساده با قابلیتهای بالا 2-50 حافظه برای دو نفرجهت کنترل ماهیانه


برخی از ویژگیها
1) کنترل نبض  
2) کنترل فشارخون  
3) دیجیتالی بدون برق  
4) تشخیص بیماری قلبی و عروقی  
5) مدل بیورر ساخت آلمان

برای سفارش فشارخون مچی دیجیتال همراه با تب سنج اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

جعبه کمکهای اولیه مدل کندو
قیمت: 79000 تومان


جعبه خالی 220000 ریال ، کلاس الف: وسایل عادی از قبیل :گاز - باند- چسب – بتادین - باند کشی - پماد سوختگی و......قیمت 380000 ریال ، تجهیز شده با وسایل CLAS B مختص استفاده در کارخانجات و ماشین که به صورت حرفه ای تر از مورد الف تجهیز و آماده شده است. این کیف علاوه بر مورد قبلی دارای کپسول اکسیژن و کپسول آتش نشانی بوده و همچنین پگ تنفس دهان به دهان آمریکائی و برای مکانهای دارای پزشک نخ بخیه و ست جراحی کوچک نیز دارد. دستگاه فشار خون و قند خون نیز در صورت اضافه شدن به این کیف جداگانه محاسبه می گردد (از 80 هزار تومان تا 150 هزار تومان حسب سفارش)


جعبه کمکهای اولیه مدل کندوپس از پر کردن فرم و زدن دکمه ثبت ، نام و شماره فروشنده پدیدار می شود. لطفا جهت کسب اطلاعات و هماهنگی خرید با او تماس بگیرید.


برخی از ویژگیها
1) جعبه کندو به 4 صورت قابل فروش و عرضه می باشد  
2) چهار رنگ قرمز - سبز - سفید - زرد  
3) مواد اولیه برتر و مقاوم  
4) نصب بر روی دیوار توسط پایه همراه  
5) قابلیت جداسازی در حالت نیاز و حمل به بالین مصدوم و یا برای مسافرت

برای سفارش جعبه کمکهای اولیه مدل کندو اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

فشار خون سنج بازوبندی دیجیتال . سخنگو br
قیمت: 90000 تومان


فشار خون سنج بازوبندی دیجیتال . سخنگو brisk - این دستگاه 90 نفر حافظه افراد مختلف دراد .داراری نمودار فشار خون است . مانیتور بزرگ و واضح دارد و بصورت 100% اتومات استقاده بسیار راحتی دارا می باشد.
این دستگاه با شما سخن می گوید و مراحل انجام کار و نتیجه نهایی از قبیل مقدار فشار خون شما و ضربان قلب و اطلاعات دیگر را به شما گزارش میدهد تا حتی کسانی که نمی توانند از روی مانیتور دستگاه بخوانند با شنیدن صدای سخنگو اطلاعات لازم را کسب نمایند.


فشار خون سنج بازوبندی دیجیتال . سخنگو brدستگاه فشارسنج یا اسفیگمومانومتر که برای اندازه‌گیری فشار خون طراحی شده از یک بازوبند (کاف) قابل بادکردن که روی شریان قرار می‌گیرد و جریان خون را می‌بندد و یک فشارسنج (مانومتر) مکانیکی یا جیوه‌ای یا دیجیتال که فشار را اندازه می‌گیرد، تشکیل شده است.دستگاه فشارسنج همیشه همراه با وسیله‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد که مشخص می‌کند در چه فشاری جریان خون در شریان بسته‌شده آغاز می‌شود (فشار خون ماکزیمم) و در چه فشاری جریان خون بدون مانع ادامه پیدا می‌کند
فشارسنج‌های دیجیتال که الکترونیکی هستند و نیازی به گوش دادن صداهای شریانی با گوشی ندارند بنابراین استفاده از آنها ساده‌تر و در محیط‌های پر سر و صدا عملی‌تر است


برخی از ویژگیها
1) فشار خون سنج بازوبندی دیجیتال . سخنگو brisk  
2) 90 نفر حافظه افراد مختلف  
3) نمودار فشار خون  
4) مانیتور بزرگ و واضح  
5) 100% اتومات

برای سفارش فشار خون سنج بازوبندی دیجیتال . سخنگو br اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

دستگاه لارجر باکس
قیمت: 110000 تومان


جدیدترین دستگاه دراروپا جهت درمان ناتوانی ج ن - س ی ، افزایش قطر , درازا و سایز کلی آلت واصلاح انحراف آلت تناسلی مردان دستگاه ایکس تندر (Device Extender) : نرخ رشد : 5 - 4 سانتیمتر . عوارض : هیچگونه عارضه ای ندارد . شماره مجوز بهداشت 71049/7/ک
نتیجه : مؤثر و با تضمین این مطلب که سیستم اثر این وسیله توانایی بافت را جهت تطبیق با نیروی کشش پیـوستـــه ومـداوم فـراهم کرده وباعـث تکثیــــــر سلولـی وبافـت وعــروق سازی در آلـت تحت عـنـوان Neo Vascularization میشود - دستگاه ایکس تندر (Device Extender) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران به شماره ک/7/40518 میباشد. تاثیرات دایمی دستگاه ایکس تندر (Device Extender) : حدود (cm 5 - 4)افزایش در طول آلت در حالت خوابیده و نعوظ - حدود (cm 1.5) در دور یا محیط آلت در حالت خوابیده و نعوظ - افزایش ایجادشده در طول و قطر فوق العاده قابل توجه است . دستگاه ایکس تندر (Device Extender) دارای تأییدیه های مختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط وزارت بهداشت و درمان ایران و اتحادیه بهداشت اروپا (CE) تایید و موفق به دریافت گواهینامه ( نوع1) نیز گردیده است . که تمامی این موارد و همچنین شماره و لیبل وزارت بهداشت ایران بر روی محصول درج گردیده است
دستگاه لارجر باکس
دستگاه ایکس تندر (Device Extender) محصولی است : بسیار قوی وجدید و با فرمولاسیون پیشرفته تحت لیسانس کشور اسپانیا. دارای مجوزها و تائیدیه های بسیار معتبر بین المللی . کیفیت بسیار بالا و درعین حال قیمت بسیار پائین تر نسبت به سایر محصولات موجود در بازار . ** ارائه محصول بصورت 100% تضمینی . (در صورت عدم رضایت شما عزیزان از محصول به هر دلیلی , بین 40% تا 100% قیمت محصول طبق قیمت جهانی قابل برگشت و عودت دادن میباشد.) ** ارسال محصول با پست پیشتاز (بیمه کامل محصول تا زمان رسیدن به دست گیرنده , بسته بندی مطمئن و کامل محصول) بصورت 48 ساعته به تمام نقاط ایران و 72 ساعته برای خارج از ایران و 100% رایگان برای شما (تمامی هزینه های ارسال به عهده کمپانی میباشد.) * ارسال محصول بصورت 100% محرمانه و دارای 2 پوشش مخصوص برای شما عزیزان شماره مجوز بهداشت 71049/7/ک


برخی از ویژگیها
1) جدیدترین دستگاه دراروپا جهت درمان ناتوانی ،افزایش قطر ،درازا و سایز کلی آلت  
2) بلندتر شدن آلت بدون جراحی ، اصلاح انحرافات آلت بدون جراحی  
3) بهبود جریان خون در بافت آلت تناسلی و در نتیجه نغو ظ بیشتر , محکمتر و شیرین  
4) حدود (cm 5 - 4) افزایش در طول آلت در حالت خوابیده و نع وظ (شق شده)  
5) حدود (3 - cm 1.5) افزایش در دور یا محیط آلت در حالت خوابیده و نعوظ (شق شده)

برای سفارش دستگاه لارجر باکس اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

کرم 4منظوره کینگ سایز-King size
قیمت: 35000 تومان


کرم ;KING SIZE محصول جدیدی از کمپانی آلمانی Inverma بوده و این کمپانی بیش از 40 سال است که به عنوان یکی از برترین ، محبوب ترین و قدرتمند ترین کارخانجات در جهت رفع مشکلات مقاریتی آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. کرم کینگ سایز به مراتب قوی تر از لارگو بوده و ماه عسل کمبودهای لارگو در کینگ سایز برطرف شده است ---کینگ سایز دارای موادی است که پس از جذب توسط پوست، گردش خون را در ناحیه مورد استعمال به شدت افزایش می دهد. همانطور که می دانید عمده حجم آ لت تناسلی مردانه توسط بافت اسفنجی شکل و خون پذیر اشغال شده است. عملکرد کرم کینگ سایز به نحوی است که با افزایش جریان خون در این بافتها سبب تکثیر سلولی و توسعه بافت مذکور شده و در نهایت نتایجی را همچون افزایش سایز آ لت تناسلی و ... را به همراه خواهد داشت
کینگ سایز دارای مزیتهای ذیل بوده و به کرم 4کاره یا ابر لارگو معروف می باشداما براحتی میتوان دهها مورد از کاربرد کرم فوق را نام برد 1-. افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آ لت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر 2. افزودن به حالت راست شدن هر چه بیشتر آ لت تناسلی در هنگام تحریک (Bigger Harder Eriction) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود 3. تسلط بر قدرت و کیفیت نزدیکی و جلب رضایت شریک شما. محصول مذکور به شدت در کشور های اروپایی پر طرفدار می باشد
رسیدن به اوج لذت (ا.و.ر.گ.ا.س.م) شدید تر ، فشرده تر و قوی تر (ا.و.ر.گ.ا.س.م : به معنی حالت رسیدن به اوج لذت که نهایتاً به انزال منجر میشود) نیز از اثرات کرم کینگ سایز می باشد
کرم 4منظوره کینگ سایز-King size
. افزایش سایز آ لت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون زحمت و هرگونه مشکل و بدون درد (اصلی ترین اثر پماد) 6. درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی (Stress & Anxiety) به علت پیدا کردن اعتماد به نفس از داشتن آ لتی خوش سایز 7. خون رسانی بهتر به آ لت تناسلی شما 8. افزایش شور جوانی (Vigor) و احساس شادابی 9. افزایش میزان و شدت جریان خون رسانی در مناطق تناسلی (اندامهاى تناسلى) و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نع-وظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آ لت تاثیر میگذارند .


روش مصرف کرم کینگ سایز :
ابتدا آ.ل.ت تنا-سلی خود را با آب گرم و صابون به خوبی شسته و آن را به صورت کامل خشک کنید. سپس آ.ل.ت خود را با مقداری کرم چرب کرده و آن را به آرامی ماساژ دهید تا محتویات کرم به صورت کامل جذب گردد. فعالیت فوق را 2 بار در روز انجام داده و جهت دریافت نتیجه مطلوب مصرف کرم را 8 تا 12 هفته ادامه دهید.


برخی از ویژگیها
1) افزودن به درازا،ضخامت وسختی آ.ل.ت در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادام العمر  
2) افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آ.ل.ت در هنگام تحریک ج.ن.سی  
3) تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی.  
4) افزایش گردش خون در اندام تنا-سلی که بهبود وضعیت ج.ن.سی فرد را به همراه دارد  
5) افزایش قدرت ا.و.ر.گ.ا.سم یا اوج لذت ج.ن.سی.

برای سفارش کرم 4منظوره کینگ سایز-King size اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

لارجر باکس اکستندر مگنت دار
قیمت: 110000 تومان


با خودتان رو راست باشید و کمی فکر کنید : آیا تا بحال از کوچک بودن آلت مردانگی خود احساس حقارت کرده اید ؟ آیا تا بحال همسر شما به کوچک بودن آلت تناسلی شما اشاره کرده ، شما از بابت سخنان او سرخورده نشده اید ؟ آیا تا بحال به اماکن عمومی مانند استخر و یا کنار دریا ، بزرگی و بر جستگی آلت کسانی را که از بیرون شرتک آنان نمایان است با خود مقایسه نکرده اید ؟ آیا میدانید آلت تناسلی بزرگ و در حد استاندارد ، نشانه قدرت و توانمندی شماست ؟ آیا تا بحال فکر کردید اگر آلت بزرگتری داشتید خودتان هم راضی تر بودید ؟ آیا میدانید اگر همسر شما از همبستر شدن با شما احساس رضایت نکند در آخر به سمت مردهای دیگر میرود؟ دستگاه لارجرباکس اکستندر مگنتدار از روی شلوار به هیچ وجه قابل رویت نیست و مخل زندگی اجتماعی افراد نمیباشد.

این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دو میله یک حلقه پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلت (کلاهک آلت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد. این دستگاه بر اساس روش کشش به بدن کمک میکند تا بتواند بصورت طبیعی سایز آلت تناسلی را افزایش دهد . (این دستگاه همه سیستمهای موجود در عضو تناسلی را تقویت کرده از جمله : سیستم عصبی ، ماهیچه اسفنجی و...) به وسیله ی استفاده از این دستگاه و یکسری درمانهای تکمیلی توسط پزشک، قادر به بهبود مکانیزم نعـوظ و انزال خود خواهند بود. در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست ، افـزایش طول استخوان وایجاد پوست نو (دارای مو) برای پوشانـدن نواحی طاس و بی مو اسـتفــاده میشود. البته از قـدیـم از این روش استفاده می شد. مثلا" زنان بیرمانی برای درازکردن گردن خود از این متد استفاده می کردند.
لارجر باکس اکستندر مگنت دار
تاثیر مگنت بر روی مایعات بدن و خون : مطالعات نشان داده اند که تاثیرات تماس مغناطیسی با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می شود و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می کند . این افزایش از نظر تعداد کانون های بلور سازی که به وجود می آورند ، نسبت مستقیمی با قدرت میدان آهن ربایی دارند. روند یونیزاسیون ( یعنی جدا شدن اتم ها و ملکولها به ذرات باردار الکتریکی ) نیز سریعتر انجام می شود. این امر خطر انعقاد خون در رگها را کاهش می دهد و باعث جریان فی البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سیاه رگها می شود .جریان مغناطیسی ایجاد شده در خون منجر به افزایش گلبولهای فاسد غیر فعال خون شده و آنها را تقویت می کند. حرکت هموگلوبین در رگهای خونی سریع می شود و رسوبات کلسیم و کلسترول خون به حداقل می رسد. خاصیت مغناطیسی ، تاثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد. مگنتها به ترشح هورمون ها کمک می کند. گلبولهای سفید و سلول جدید می سازد و بافتها را دوباره جوان کرده و بر کدهای ژنتیکی نیز تاثیر می گذارد


برخی از ویژگیها
1) افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العم  
2) رفع انحنا,شکستگی و انحنای آلت(پیرونی,هایپوسپادیاس,اپیسپادیاس,کوردی و ..)  
3) تاخیر در انزال زودرس (از طریق کاهش هایپرسنسیتیویتی و تحریک پذیری آلت)  
4) افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق تناسلی (Genitals)  
5) بالا بردن بنیه و توان و مقدار منی (Se Drive).

برای سفارش لارجر باکس اکستندر مگنت دار اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

قرص مگنا آر ایکس MAGNA RX ( مگنا RX )
قیمت: 120000 تومان


آیا شریک ج -ن سی شما از سایز الت و قدرت ج ن-سی شما راضی است ؟ شما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آلت تناسلی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و باٍ بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آلت در حالت نعوظ و تحریک ج-ن سی شود و هم زمان از انزال زودرس جلوگیری کرده
فرمول بزگ کردن آلت ج -ن سی مردان : +MAGNA-RX این کا را خیلی سریع و اسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام میدهد. پزشکان بزگتر و حجیم تر و سفت و سخت تر کردن آلت تناسلی مردانه را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طول آلت تناسلی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچگاه تجربه نکرده بودید . فرمول افزایش میل و قدرت ج- ن سی : به جرات می توانیم ادعا کنیم که در دنیا تنها قرصهای +MAGNA-RX انحصارا دارای فرمولی برای پروسه فعال سازی و بیشتر کردن میل ج- ن سی و افزایش زمان نزدیکی برای رسیدن به اوج ارگاسم واقعی می باشد .
قرص مگنا آر ایکس MAGNA RX ( مگنا RX )
با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای +MAGNA-RX این دارو در طی زمان 3 سال به شکل یک محصول منحصر به فرد و مشهور در نزد متخصصین ، پزشکان و مصرف کنندگان در آمده است . در بسیاری از کشورها تعداد بسیار زیادی دانشکدههای پزشکی و تحقیقاتی و تیمهای متخصص پزشکی با تست و آزمایش با دقت بسیار بالا در لابراتوآرهای پیشرفته با صرف زمان زیاد روی این محصول گزارش کاملی از تایید این دارو را داده اند و بسیاری از پزشکان در سراسر دنیا این دارو را برای درمان مشکلات ج- ن سی ، افزایش سایز مردانه و بالا بردن قدرت ج- ن سی

کلمات کلیدی: مگنا قرص کپسول گیاه مجوز تقویت قوطی زندگی رابطه مکمل مکمل گیاهی قدرت آمریکا شاداب سلامت تندرست آرامش جوان شدت اوج لذت magna rx

برخی از ویژگیها
1) افزایش طول و ضخامت آ.لت به اندازه 5 الی 12 سانتیمتر در یک دوره 60 روزه یا کمتر  
2) افزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه ج.ن.سی  
3) جلوگیری از انزال زودرس و افزایش زمان نزدیکی و مقاربت  
4) بدون عوارضی چون تپش قلب، چاقی،ناراحتی های پوستی و گوارشی و ...  
5) افزایش شق شدگی و سختی آ.ل.ت تنا-سلی هنگام نعوظ و تحریک ج.ن.سی

برای سفارش قرص مگنا آر ایکس MAGNA RX ( مگنا RX ) اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1390 | نظرات ()